zondag 20 december 2009

Goeie aktie, foute skates

Eindelijk na lange tijd weer eens gescrapt. Ik ben met de onlinecrop op het Scrappers Anonimous forum van afgelopen woensdag begonnen. Het lijkt voor geen meter, en op de avond zelf waren we meer aan het rijmen en dichten, maar dan nu eindelijk.....weer een lootje.
De titel komt van het feit dat de foto is gemaakt op het moment dat Mark net begon met skaten. Inmiddels heeft hij zelf skates gekocht (deze waren van zijn vader) en kan hij ook echt skaten. Dus toen hij de foto zag werd hij zelfs een beetje boos dat ik deze foto wilde scrappen. Maar ik vind dat ook deze foto er bij hoort, dus toch gedaan en vandaar ook de titel.



16 opmerkingen:

jacqueline zei

Wow wat een gaaaave stoere LO zeg!
En wat een stoere sport ook.
Natuurlijk horen dit soort foto's er ook bij, maar dat vind het vast later als hij ouder is ook stiekum wel leuk hahahaha.
Prachtig papier heb je ook gebruikt.
Nou heerlijk dat je weer gescrapt hebt.......was je je inspiratie kwijt of had je gewoon geen tijd?

Groetjes Jacqueline

Monique zei

Mooie lo chantal en idd lekker stoer.
Ook de "foute" foto's horen ertussen

Heidie zei

wat een mooie lo heb je weer gemaakt.

groetjes Heidie

Rieni zei

hij is prachtig geworden, heel stoer.

Maaike zei

Mooi gedaan weer Chantal!

Karin zei

Lekker stoer zeg, zowel de actie als de LO.

Wendy Schoonhoven zei

Gave layout zeg, super. Groetjes, Wendy.

Wiebine zei

Prachtig lootje Chantal, lekker stoer. Mooi papier heb je ook gebruikt, ik heb het ook nog liggen.
groetjes,
Wiebine

Romy zei

Schitterend lootje! Heel gaaf en stoer en prachtige foto. Mijn broertjes zijn allebei ook echte skaters, maar zulke goede actiefoto's kan ik nooit van ze maken.

Stampidoe@gmail.com zei

Hij is lekker stoer deze LO

greetz yvon

Marjolijn van Elsberg zei

Leuk zeg!!!! En inderdaad heel stoer, ik heb het ook ooit geprobeerd maar op zo'n baan vond ik het doodeng. Knap hoor!!!Lekkere stoere lay out!!

groetjes Marjolijn

sam zei

leuke stoere lo!

ScrapEnjoy zei

Tuurlijk vind ik hem ook lekker stoer....mooi papier, echte jongens sport...ik wacht wel tot Niels groot is, hi hi.

Kuzzz Lilian

Brenda zei

Een super leuke LO geworden.

Petra zei

Een lekkere stoere LO en een leuke aktiefoto.

Scrappiness zei

Super zeg, wat een gaaf papier. Mooi dat de tandwielen ook weer in het papier terugkomen.