zondag 25 januari 2009

Jaaroverzicht week 4





7 opmerkingen:

Rieni zei

super hoor, en zo'n cadeau is natuurlijk ook geweldig!!!

Mazina zei

Nou, dat is een geweldige aankoop! Veel plezier ermee.
Enne, de layout vind ik super!

groeten
Mazina

Anoniem zei

erg leuk!! er staat iets voor je op m'n blog :)

groetjes sam

Anoniem zei

zo, ik heb eens even een bezoekje gebracht op je blog. Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt zeg. Super ook die sigma lens. Daar zal je man een hoop plezier van hebben.
Lekker doorgaan met het maken en laten zien van al dat moois!

Stampidoe@gmail.com zei

Hoi Chantal
l je hebt ene aanmoedigingsaward gekregen kijk maar op mijn blog

ScrapEnjoy zei

Wow, wat kunnen er prachtige foto's gemaakt worden, leuk je lay-out ervan, super.
Chantal kijk ook op mijn blog er staat weer wat op je te wachten, hij is je gegund meis.

lieve groet Lilian

Jack on the Net zei

Lootje is weer eens goed gelukt schat!!!
Geweldig kado Chantal, en inderdaad ik ben er heel erg blij mee!
Mooie foto's mee gemaakt, kijk maar op mijn blog
http://jackover.blogspot.com/

xxx