donderdag 16 oktober 2008

Online gecropt

Gisteravond online gecropt op het SAforum. Het voorbeeld was me iets te zoet, ik had er ook geen foto's voor. Dus dan maar ombouwen naar wat je in huis hebt. Vind hem zelf erg mooi geworden.

Dit is het voorbeeld:


En dit heb ik er van gemaakt:






Gebruikte materialen:
Cardstok
Dessinpapier van Scenic Route
Dessinpapier van Basic Grey
Dessinpapier van Garant Rouge
Transfer titles van My Mind's Eye
Libelle/vlinders losse verkoop (geen merk)
Hotfix kogelsteentjes (via rakje van Aniet gekregen)
Diverse bloemen van Prima flowers
Tim Holtz vasthouddingetjes (geen idee hoe ze heten)
Kant
Cat's eye Chestnut roan

Leuk dat je weer even kwam kijken om mijn blog.

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Wowww Chantal wat onwijs mooi zijn ze beide!
VInd vooral de bovenste echt geweldig!!!
Prachtig hoe de kleuren allemaal bij elkaar passen en bij de foto!

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

Oeps ik kijk ook nooit verder dan mijn neus lang is!
Ik voel me nu een beetje lullig omdat ik de bovenste zo mooi vond maar dat komt vooral door de kleuren!
Ik had niet door dat die dus gelift was (excuses).
Vind die van jouw natuurlijk ook prachtig, ook daarvan past de foto perfect bij het papier!
Vind de foto echt geweldig en ze hebben veel van elkaar weg!
De libeles vind ik ook gaaf!

Groetjes Jacqueline

ScrapEnjoy zei

Chantal, je hebt er weer iets moois van gemaakt, wat een schitterende kleuren.

vr.gr. Lilian

Wiebine zei

Erg mooi geworden Chantal, en dat van iemand die het een tijdje terug nog heel eng vond om te kantjes van het papier wat te distressen, man er liggen nu hele happen uit !! echt erg mooi geworden en een heel fijn weekend alvast,

Ellen zei

prachtig dat is zeker perfect dat groen past er zo natuurlijk bij.
leuke beschrijving van de Tim Holz dingetjes.

Maaike zei

Helemaal super chantal! Ik blijf een fan!

Anoniem zei

Wauw, wat ontzettend mooi geworden!

Je@net zei

Wat een mooie lo Chantal!!

marjan zei

Deze is prachtig geworden !
Ik zat er wel klaar voor,maar er wilde helemaal niets lukken...bij jou duidelijk wel !!

Marsha zei

wauw ! wat een prachtige lo heb je gemaakt ! erg mooi gedaan de randen ...

ik heb dit weekend voor het eerst papier gescheurd en daarna bewerkt met inkt ... best eng maar het resultaat vond ik toch wel erg leuk :-D

Groetjes Marsha

Anoniem zei

Wat is het een prachtig lootje Chantal, echt alle details zijn prachtig. Heten die hotfixsteentjes echt kogeltjes of heb jij er dat van gemaakt? Errug mooi. En wat heb je heerlijk geshopt. Jammer dat hun website nog steeds niet up to date is. Ik ben wel heel benieuwd naar hun nieuwe spulletjes.

Groetjes MArjolijn.
Oh ja en die tas. Zo zewg wat een pracht ding!

ans zei

Hoi
Een onwijs mooie lo!!

Inge zei

Hoi Chantal, je maakt prachtige layouts. Ik heb een link toegevoegd aan mijn eigen site.
http://scrappiesvaninge.blogspot.com/
Groetjes Inge